سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

بیش از 2 هزار صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات در هرمزگان

2 هزار و 626 صندوق و هزار و 313 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس استاندار هرمزگان گفت: از 2 هزار و 626 صندوق اخذ رای هزار و 331 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و هزار و 295 صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

زمان تبلیغات برای کاندیداهای شوراهای اسلامی یک هفته و برای کاندیداهای ریاست جمهوری 20 روز است.

عزیزی با بیان اینکه آماده برگزاری انتخابات با شکوه در هرمزگان هستیم گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ فرد یا جناحی استفاده کند.

وی افزود: کمیته های ستاد انتخابات باید از تمام توان و امکانات خود برای بهبود روند برگزاری انتخابات در استان بهره ببرند و با برنامه عمل کنند.

استاندار هرمزگان ایجاد فضای همدلی و همبستگی را زمینه ساز خلق حماسه و حضور فراگیر در این دوره از انتخابات دانست و گفت: مراحل انتخابات طبق برنامه زمان بندی شده باید در استان اجرا شود.

عزیزی افزود: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی یکبار دیگر حماسه حضور خود را با خلق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات 24 خرداد به اوج برسانیم.

وی تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات برای باشکوه برگزار کردن این حماسه بزرگ باید با فراهم ساختن فضای سالم و مناسب برای حضور مردم در پای صندوق های رای، زمینه تحقق حماسه سیاسی پیرو منویات مقام معظم رهبری را مهیا سازند.

عزیزی از مجریان برگزاری انتخابات خواست تا با رعایت اصل بی طرفی تنها به وظیفه برگزاری انتخابات عمل کنند تا کوچکترین اشکال و شائبه ای در روند برگزاری انتخابات برای مردم و بدخواهان انقلاب بوجود نیاید.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هرمزگان همانند دیگر عرصه ها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوارهای اسلامی شهرو روستا با مشارکت گسترده و حداکثری یکبار دیگر حماسه حضور خود را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند.

استاندار هرمزگان گفت: رای دهندگان نیز با بصیرت و آگاهی خود و با بررسی شرایط افراد کاندیدا اصلح ترین را برای پذیرش مسوولیت های خطیر و واگذاری امور سرنوشت کشور انتخاب کنند.

وی افزود: اسامی نامزدهای انتخابات شوراها 13 خرداد‌ بطور رسمی اعلام می شود./س

برچسب ها: صندوق ، رای ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.