سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

تمام ملل دنیا به عظمت،شجاعت و اراده امام خمینی(ره)پی بردند

فرماندار باشت گفت: شجاعت واراده ی آرمانی امام خمینی (ره) برای تمامی ملل دنیا مثال زدنی و به یادماندنی است.

ˈناصر رضاییˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بیشتر ملل دنیا به خصوص کشورهای منطقه با گذشت سه دهه از کفرستیزی نهضت و انقلاب اسلامی درس و الگو گرفته و با رژیم های دیکتاتوری و استعماری به مبارزه برخاستند.
وی اخلاق،شخصیت و رفتار امام خمینی (ره) را در جهان اسلام کنونی بی نظیر خواند و گفت: شخصیتی که با شجاعت ابرقدرت جهان را شیطان بزرگ یاد کند و از مملکت خود طرد کند تاریخ این گونه اسطوره شهامت را کمتر سراغ دارد.
فرماندار باشت تصریح کرد: باید خصوصیات اخلاقی و شخصیت امام راحل (ره)را به به نسل جدید و نسل های آینده منتقل تا آیندگان بتوانند نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند و قدردان آن باشند.
وی بیان کرد: ترویج اندیشه ها و تفکرات امام خمینی (ره) در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش های انقلاب به نسل آینده می تواند نقش بسزایی داشته باشد.
رضایی ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب در صدد هستند تا با کم اهمیت دادن آرمان ها و اهداف امام خمینی( ره) اندیشه های ناب ایشان را از ذهن و یادها ببرند.
وی افزود: ملت آگاه و بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در همه برهه های زمانی نشان داده اند که تلاش های بیهوده دشمنان و مخالفان نظام برای از بین بردن آرمان ها و اندیشه های امام راحل بی نتیجه مانده است.
وی گفت: برنامه ریزی دقیق برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) می بایست در دستور کار همه مسوولان قرار گیرد./س
برچسب ها: عظمت ، شجاعت ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.