سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینال کنفرانس غرب؛

پیرمردهای سن آنتونیو به فینال NBA رسیدند!

تیم سن آنتونیو اسپورز با چهارمین پیروزی پیاپی مقابل ممفیس گریزلیس در سری فینال کنفرانس غرب ان بی ای،‌ به فینال لیگ راه پیدا کردند. برنده سری بازیهای میامی و ایندیانا حریف سن آنتونیو در فینال می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم سن آنتونیو اسپورز در راه رسیدن به فینال لیگ هیچ توقفی نداشت و چهار بازی پیاپی مقابل ممفیس را با پیروزی تمام کرد. شاگردان پاپوویچ در آخرین بازی فینال کنفرانس غرب با نتیجه 93 بر 86 ممفیس را بردند و برای اولین بار بعد از قهرمانی سال 2007 به فینال NBA راه پیدا کردند. این در حالی است که اکثر ستاره های این تیم سن زیادی داشته و به همین دلیل برخی در ابتدای فصل شانس زیادی برای سن آنتونیو قائل نبودند.

تونی پارکر ستاره فرانسوی سن آنتونیو با 37 امتیاز،‌چهار ریباند و شش پاس گل بهترین بازی پلی آف امسال خود را انجام داد. بهترین امتیاز قبلی پارکر در بازی سوم مقابل گلدن استیت با 32 امتیاز به دست آمده بود. کوینسی پاندکستر هم با 22 امتیاز بهترین بازیکن ممفیس بود.

بابکتز با کلیفورد به توافق رسید

تیم شارلوت بابکتز با استیو کلیفورد کمک مربی لس آنجلس لیکرز برای سرمربیگری فصل آینده این تیم به توافق رسید. کلیفورد مذاکراتی هم با تیم میلواکی باکز داشت و مسئولان بابکتز پیش از سفر این مربی برای مذاکره بعدی با میلواکی کار استخدام وی را تمام کردند.

کلیفورد قصد دارد از پاتریک ایوینگ به عنوان دستیار اول خود در تیم استفاده کند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.