سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ملت ایران اجازه نمی دهد انتخابات به عنوان تهدیدی علیه نظام باشد

امام جمعه باشت گفت: ملت ایران اسلامی به دشمن اجازه نخواهد داد از انتخابات به عنوان تهدیدی علیه نظام شود بلکه با حضور پرشور خود، تهدیدها و توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام ˈعبدالرحیم عبودیˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی با هر سلیقه،حزب و گروهی، در انتخابات نظام مند شرکت کرده و فرد اصلح مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه تخریب چهره دیگر کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی ظلم و گناهی بزرگ است ابراز داشت: مردم فهیم ایران اسلامی باید در آستانه انتخابات هوشیار بوده و دسیسه های دشمن را خنثی کنند.
عبودی با تاکید بر این اینکه تنها ملاک و شاخص انتخاب ریاست جمهوری، ولایت مداری است ابراز داشت: مردم فردی را برای اجرای قانون و قوه مجریه انتخاب کنند که ویژگی ریاست جمهوری مانند مدیر و مدبر، متدین بودن، ولایت مداری و استکبار ستیزی در آن وجود داشته باشد.
امام جمعه باشت اظهار داشت: کاندیدای ریاست جمهوری علاوه بر دینداری و داشتن سابقه سیاسی باید همواره به فکر طبقات ضعیف و مستضعف جامعه نیز باشند.
وی افزود: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو ، حماسه سیاسی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تحقق خواهد یافت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی بار دیگر بر رخ جهانیان کشیده خواهد شد./س

برچسب ها: انتخابات ، تهدید ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.