سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

یک پروژه ضد ایرانی بنام «گلاب» در هالیوود کلید خورد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعطای جایزه اسکار به فیلم‌های ضد ایرانی گفت: فیلم گلاب که یک ضد ایرانی دیگر است از هم‌اکنون برای سال آینده کلید خورده و همه این کارها در راستای جنگ فرهنگی صورت می‌گیرند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار محمدرضا نقدی  در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه های بسیج قم که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این شرایط از مردم ایران خواسته‌اند حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق سازند و باید دانست خلق حماسه دارای ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی است.

وی افزود: امروز جنگ میان جمهوری اسلامی و غرب با بهانه‌هایی چون انرژی هسته‌ای در جریان است و رهبری هم با توجه به همین مسئله از ملت خواسته‌اند حماسه سیاسی را محقق کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به گفته رهبری دشمنان از ایران هسته‌ای نمی ‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارند اظهار کرد: در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب ایران فناوری هسته ای در اختیار نداشت اما هدف آماج حملات نرم و سخت قرار گرفت.

نقدی با اشاره به بهانه‌های دیگری همچون حقوق بشر از سوی غرب برای هجمه علیه ایران گفت: حقیقت این است که تمام مکاتب و تمدن غربی به بن بست رسیده و در حال فروپاشی است و در این میان تمدنی جدید از سوی جمهوری اسلامی سر برآورده و در حال معرفی خود به جهانیان است.

نقدی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران و با بیان اینکه دو سال است فیلم‌های غیر هنری و غیر فنی اما ضد ایرانی به عنوان برنده اسکار انتخاب می‌شوند عنوان داشت: فیلم گلاب که یک ضد ایرانی دیگر است از هم اکنون برای سال آینده کلید خورده و همه این کارها در راستای جنگ فرهنگی صورت می‌گیرند./س

برچسب ها: قم ، فیلم ، آمریکایی ، گلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.