سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

کشف 2.4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از 2.4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، خدابخش نیکنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی امری مهم است و در عسلویه شاهد همکاری بسیار خوبی هستیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف بیش از 2.4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس پارس جنوبی در بازرسی از یک دستگاه خودرو ، تعداد 9 دستگاه کولر گازی پنجره‌ای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال و همچنین یکدستگاه خودرو به ارزش 1.4 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

نیکنام ابراز داشت: مأموران پلیس این فرماندهی در زمان گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان به رانندگی فردی به هویت "ح.ن" مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور تعداد 9 دستگاه کولر گازی پنجره‌ای مستعمل فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین ماموران پلیس در حین کنترل محور اصلی یک دستگاه خودروی خارجی اسپورتیچ فاقد پلاک را به ارزش تقریبی یک میلیارد و 400 میلیون ریال متوقف که به دلیل نداشتن اسناد و مدارک معتبر گمرکی به دایره مبارزه با قاچاق انتقال داده شد.

نیکنام از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف و قانون‌گریز در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود./ج1

برچسب ها: پلیس ، فرمانده ، مشروب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.