سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معرفي مفاخر و بزرگاني همچون آيت‌الله خامنه‌اي نياز امروز جوانان است

سيد محمد حسيني در مراسم گراميداشت آيت‌الله سيد محمد خامنه‌اي گفت:‌ ايران اسلامي ما معدني از مفاخر و مشاهير بزرگي همچون آيت‌الله سيد محمد خامنه‌اي است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مراسم گراميداشت مقام علمي و معنوي آيت‌الله سيد محمد خامنه‌اي كه در تالار وحدت برگزار شد با اشاره به نياز امروز جوانان براي داشتن الگوهاي ناب و در دسترس عنوان كرد:‌جوانان امروز ما براي تقويت هويت ديني و ايراني خود به الگوهاي ناب و در دسترس نياز دارند و لازم است اين الگوها را براي جوانان معرفي و تبيين كنيم.  
 
وي با بيان اينكه معرفي اين الگوها از اهداف مراسم‌هاي گراميداشت از مفاخر و آثار فرهنگي است بيان كرد:‌حضرت آيت‌الله سيد محمد خامنه‌اي داراي مقام بلندي در علم و معنويت است و ايشان در هر رشته هنري از شعر و ادب و يا رشته‌هاي علمي همچون فلسفه و فقه هميشه مبناي تعهد را همراه داشتند.  
 
حسيني در پايان ضمن تشكر از حاضرين و آيت‌الله سيد محمد خامنه‌اي به خاطر قبول كردن برگزاري اين مراسم پس از پيگيري‌ها گفت:‌انشاءالله اين مراسم‌ها ادامه خواهد داشت و از مفاخر ايران براي ملت‌مان بزرگداشت برگزار كنيم  و  فردا(سه‌شنبه) مراسم صائب تبريزي نيز در تالار وحدت برگزار خواهد شد. 

انتهاي پيام/  

برچسب ها: حسینی ، وزیر ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.