سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"هدهد" با خبرهاي خوش به راديو فرهنگ مي آيد

ويژه برنامه "هدهد" به مناسبت يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 از راديو فرهنگ پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پرويز جمالي سردبير و تهيه كننده اين برنامه گفت: «هد هد » به معناي خوش خبري است به همين دليل نام اين برنامه كه ويژه برنامه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است ، هد هد انتخاب شده است. 
جمالي با اشاره به نامگذاري سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: در آستانه خلق حماسه اي ديگر از مردم در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري، برنامه هد هد در گفتگو با كارشناسان و صاحبنظران به بررسي دلايل حس وطن دوستي در بين ايرانيان و مشاركت آن ها در عرصه هاي اجتماعي خواهد پرداخت. 
سردبير اين برنامه به روايت سخن امامان ، بزرگان دين و انديشمندان درباره ارزش هاي اخلاقي در اين برنامه اشاره كرد و افزود: در اين برنامه از توصيه هاي امامان ، بزرگان دين و شاعران و همچنين ادبا درباره ارزش هايي مانند مشاركت اجتماعي ، وطن دوستي، حس همكاري، همبستگي و اتحاد و بسياري از موضوعات ملي و ارزش هاي اخلاقي سفارش شده در دين اسلام بهره خواهيم برد. 
برنامه هد هد به سردبيري و تهيه كنندگي پرويز جمالي، نويسندگي شروينه جمشيدي و با اجراي راضيه گردكاهد و دانيال معنوي  از راديو فرهنگ روي موچج اف ام رديف 106 پخش خواهد شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.