سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توپچی: کار کردن در فدراسیونی چون کشتی خیلی حساس است

دبیر فدراسیون کشتی کشورمان گفت: در صورتی که رئیس فدراسیون کشتی از اهالی این رشته باشد بهتر می تواند به ورزش اول کشور کمک کند.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اداره فدراسیون کشتی به عنوان ورزش اول کشور کاری بسیار مهم و حساس است از همین رو امیدوارم فردی که به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب می شود بتواند نیازهای اساسی این رشته را برطرف کند.

دبير فدراسيون کشتي کشورمان در پاسخ به این سوال که یک رئیس فدراسیون چه شاخصه هایی باید داشته باشد گفت: بستگی به نوع فدراسیون دارد به طور حتم کار کردن در راس امور فدراسیونی چون کشتی که جایگاه بالایی در دنیا دارد و انتظارت از آن زیاد است خیلی سخت تر از فدراسیون های دیگر است.

توپچی افزود: به اعتقاد من رئیس فدراسیون کشتی در کنار آنکه باید بتواند خیلی خوب مدیریت کند، اگر فردی از اهالی این رشته باشد خیلی مثمرثمرتر خواهد بود.

قهرمان اسبق آسیا درباره این که تاریخ برگزاری مجمع چه روزی خواهد بود گفت: وزارت ورزش هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده ، فقط به من بعنوان دبیر برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی اعلام شد از روز 4 خرداد ثبت نام را از کاندیدای واجد شرایط به مدت 10 روز کاری  بعمل آورم که با جدیت این وظیفه را انجام مي دهم.

دبیر فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد: تاکنون برای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی 2 نفر کار ثبت نام خود را انجام داده اند که امیدارام در نهایت فردی که از  هر نظر بتواند به کشتی کشور خدمت کند روی صندلی ریاست فدارسیون ورزش اول کشور بنشیند.

گفتنی است، امیررضا خادم رئیس اسبق فدراسیون کشتی و دارنده چندین مدال جهانی و المپیک در روز نخست ثبت نام با حضور در محل فدراسیون کشتی برای قبول مسئولیت پست ریاست این فدراسیون کاندید شده است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.