سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی با اتمام مرحله مطالعاتی؛

عملیات اجرایی موزه امام خمینی(ره) در برج میلاد آغاز می‌شود

دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از نهایی شدن مطالعات اولیه تاسیس یادمان و موزه امام خمینی(ره) در برج میلاد خبر داد.

سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اواخر سال گذشته تفاهم نامه‌ای به منظور تاسیس یادمان و موزه امام خمینی (ره) در برج میلاد، فی ما بین شهرداری تهران و موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) به امضا رسید.  واجرای این طرح هم اکنون در مرحله انجام مطالعات کارشناسی قرار دارد و با توجه به پیشرفت قابل قبول فرآیند مطالعات اولیه آن، به زودی وارد فاز عملیاتی می‌شود.
 
ایازی ادامه داد: در این موزه با اتکاء به هنر دیجیتال تلاش مردم انقلابی و تاثیرات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را به صورت گسترده نشان داده خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران عنوان کرد: وظیفه تامین آثار و اشیاء این موزه به کارگروهی متشکل از نمایندگان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)  و برج میلاد واگذار شده است.  
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: علاوه بر ایجاد و ساخت موزه در مرتفع‌ترین جای برج میلاد شهرداری تهران مفتخر است که کار ساماندهی جماران را که بسیار مورد تاکید شورای شهر بود انجام دهد. ضمن آنکه دو باغ امیرسلیمانی و خسروشاهی در محدوده جماران برای تبدیل شدن به موزه به تملک درآمده است.
وی  تصریح کرد: با توجه به آنکه در جماران بخشهای دیگر از یادمان امام (ره) به نمایش درمی آید و همچنین یک موزه نیز در محل مرقد امام (ره) ایجاد شده است امیدواریم این 3 موزه بتواند نقش موثر امام خمینی (ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی بیان کند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.