سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دعوت 6 مربی و کشتی گیر قمی به تیم ملی

شش مربی و کشتی گیر به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای اعزام به پیکارهای جهانی و آسیایی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جهان در سال 2013، این روزها کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با دقت و ظرفت خاصی برای آماده سازی ملی پوشان برنامه ریزی می کند.

این در حالی است که بعد از پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در زمستان سال 1391 که به معرفی چهره های شاخص کشتی فرنگی کشور در رده سنی نوجوانان انجامید، تا کنون چندین مرحله رقابت های انتخابی درون اردویی در تیم ملی نوجوانان برگزار شده تا برترین ها در تمرینات بمانند.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان سعی می کنند تا از بین نفراتی که در اوزان مختلف واجد شرایط حضور در مسابقات پیش رو هستند، یک گروه را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کند و گروه دیگر را با توجه به عملکرد تیم ملی در پیکارهای آسیایی به رقابت های جهانی اعزام کند.

از بین ملی پوشانی که در حال حاضر در اردوی آماده سازی و برنامه های تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان حضور دارند، چهار کشتی گیر به قم تعلق دارند و امیدهای کشتی قم برای درخشش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و پیکارهای جهانی این رده سنی هستند.

از سوی دیگر عباس مهرانپور مربی بدنسازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان است که در کنار ناصر تهرانی و چهار کشتی گیر به نام های علی فتاحی منش، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و مهدی مرادحاصلی، نمایندگان کشتی قم در تیم ملی اعزامی به رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان و آسیا سال 2013 به شمار می روند./س

برچسب ها: قم ، دعوت ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.