سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان "دويچه وله"؛

بايد فکر فتنه را در انتخابات امسال ايران به گور ببريم!

"فرناز سيفي" خبرنگار خبرگزاري "دويچه وله" آلمان در گزارشي به بررسي جريان فتنه 88 مي پردازد و در نهايت اذعان مي کند که غائله "فتنه" به پايان رسيده است و امکان تکرار آن وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ خبرنگار اين خبرگزاري آلماني با اشاره به فتنه غرب‌افروزانه سال 88 مي افزايد "چهار سال پيش پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري در ايران تعدادي از هواداران سران فتنه دست به شورش خياباني زدند. آنان ادعاي "تقلب" در انتخابات را مطرح کردند. اکنون پس از گذشت 4 سال از آن حادثه پرسش هايي در مورد جنبش سبز(جريان فتنه) مطرح شده است." 

خبرنگار "دويچه وله" پس از آن در مصاحبه با "عباس عبدي" يکي از به اصطلاح چهره هاي دانشگاهي و نزديک به جريان موسوم به اصلاحات که در جريان فتنه 88 نيز همدلي هايي با فتنه گران نشان داد به شرح وضعيت فلاکت بار جريان فتنه و حاميان آن مي پردازد و مي افزايد "عباس عبدي"  معتقد است که اين جريان ديگر کارآيي ندارد.

وي در اين باره مي افزايد "هواداران اين جريان هم اکنون کجا هستند که هيچ گونه اثري از آنان نيست؟"

خبرنگار در ادامه به سابقه اين تحليلگر نزديک به جريان موسوم به اصلاحات که اکنون از آرمانهاي نظام مقدس ايران زاويه پيدا کرده، مي پردازد." 

عبدي در ادامه اذعان مي کند که در انتخابات سال 1388 تقلبي رخ نداده بود و انتخابات در نهايت سلامت و بصورت آزادانه برگزار شده بود. وي در اين باره مي افزايد "من گمان نمي کنم که تقلب عمده اي در انتخابات 88 روي داده بود. ناظران وابسته به سران فتنه که بعنوان نامزدهاي انتخاباتي در انتخابات شرکت کرده بودند نتوانستند ثابت کنند که در انتخابات تقلبي روي داده است." 




برچسب ها: فتنه ، ایران ، سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.