سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانديداها در تبليغات خود بهانه‌اي به دست دشمن ندهند

يک حقوقدان با تاکيد بر اينکه کانديداها بايد در تبليغات انتخاباتي خود مصالح و منافع کشور را مدنظر قرار دهند، گفت: نامزدهاي انتخاباتي در جريان تبليغات به بهانه جمع آوري آراي بيشتر حرفي نزنند که دشمنان قسم خورده کشورمان از آن سوء استفاده کنند.

"يداله عسگري"در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، در خصوص لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي در مناظره‌هاي تلويزيون کانديداهاي انتخابات، گفت: کانديداها بايد از کلي گويي و ارائه برنامه‌هاي شعارگونه، پرهيز كنند.

اين حقوقدان افزود: اگر کانديداها افق‌ها و ديدگاه‌هايي عرضه مي‌کنند، در کنار آن راهبردها و راه حل‌هاي رسيدن به آنها را نيز شفاف بيان کنند و از طرح اظهارنظرهايي همچون حل بحران اقتصادي، کاهش تورم و گراني که توانمندي حل آنها را ندارند، اجتناب کنند.

اين حقوقدان با تاکيد بر اينکه کانديداها نبايد به تخريب رقباي خود بپردازند، تصريح کرد: نقد برنامه‌هاي ساير کانديداها و انتقاد از عملکرد دولت‌هاي پيشين، ايرادي ندارد، اما تخريب شخصيت ديگران رفتاري غير اخلاقي است.

وي افزود: وعده‌هايي که کانديداها به مردم مي‌دهند، بايد در چارچوب وظايف و اختيارات پست رياست جمهوري باشد و از بيان قاطع آنچه که تحقق آن از اختيارات قوه مجريه است، پرهيز کنند چرا که در جمهوري اسلامي، قوا از يکديگر تفکيک شده است.

عسگري با تاکيد بر اينکه کانديداها بايد در تبليغات انتخاباتي خود مصالح و منافع کشور را مدنظر بگيرند، اظهار داشت: نامزدها در جريان تبليغات به بهانه جمع آوري آراي بيشتر حرفي نزنند که دشمنان قسم خورده کشورمان از آن سوء استفاده کنند.

اين حقوقدان در پايان خاطرنشان کرد: اسراف در تبليغات هزينه گزافي را به مردم تحميل مي کند، لذا کانديداها بايد از تبليغاتي که منجر به صرف هزينه بالا مي‌شود، خودداري کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.