سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقيت‌هاي امروز ارتش سوريه

در تازه ترين موفقيت‌ها، ارتش سوريه دو تروريست را در ريف حمص به هلاکت رساند و منطقه آسياب ها را از تروريست ها پاکسازي کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، نيروهاي ارتش سوريه در جريان تعقيب تروريست ها در ريف حمص شماري از افراد گروه هاي تروريستي را در ريف تدمر به هلاکت رساندند و سلاح ها و مهمات آنها را مصادره کردند. 

نيروهاي ارتش سوريه همچنين به تعقيب تروريست ها در منطقه عدرا در ريف دمشق ادامه مي دهند و طي آن منطقه آسياب ها را آزاد و امنيت را در آنجا برقرار کردند. 

خبرنگار اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که تروريست ها در يورش به منطقه آسياب ها خسارات زيادي به محتويات آنها وارد کرده اند افزود: ارتش سوريه با ورود به اين منطقه اينجا را از تروريست ها پاکسازي  کرد. 

تروريست ها براي تردد بين ساختمان ها بسياري از ديوارهاي بين آنها را سوراخ کرده اند.

نيروهاي ارتش سوريه در ادامه عمليات خود عليه تروريستها در القصير شماري از آنها را به هلاکت رساندند و بخشهاي زيادي از محله هاي شمالي و مرکزي اين شهر را به تصرف خود در آوردند. 

نيروهاي ارتش سوريه تعدادي از مواضع و مخفيگاه هاي آنها را نيز به همراه سلاح ها و مهمات موجود در آنها در روستاي الحيدريه ، عرجون و ضبعه در ريف القصير منهدم کردند.

خبرنگار اين شبکه در گزارشي از منطقه آب انبار القصير که از عناصر تروريست آزاد و پاکسازي شده است گفت: شمار زيادي از تروريستها در اين منطقه به هلاکت رسيده اند. 

وي که نيروهاي ارتش سوريه را همراهي مي کرد گفت: به دنبال سيطره نيروهاي ارتش بر اين منطقه درگيري ها همچنان ادامه دارد و ارتش به پيشروي خود ادامه مي دهد. 

"لقاء شحاده" خبرنگار شبکه تلويزيوني روسيا اليوم در دمشق، درباره ادامه درگيريها در القصير و ارسال کمک براي افراد مسلح در اين شهر گفت: عمليات نظامي همچنان در شهر القصير ادامه دارد. نيروهاي ارتش سوريه صبح امروز کنترل ورودي شمالي شهر القصير را به طور کامل در دست گرفتند. ارتش سوريه همچنين جاده فرودگاه الضبعه به شهر القصير را آزاد کرد تا ارسال کمک براي افراد مسلح در محله شمالي القصير را متوقف کند. 

شحاده افزود: تلاش براي خنثي کردن مين ها و بمب هاي موجود در شهر القصير همچنان ادامه دارد. افراد مسلح تلاش کردند از خاک لبنان به القصير نفوذ کنند که با نيروهاي ارتش سوريه درگير شدند. افراد مسلح همچنين تلاش مي کنند افرادي را که در فرودگاه نظامي الضبعه در محاصره قرار دارند، نجات دهند. 



برچسب ها: ارتش ، سوریه ، حلب ، حمص ، هلاکت ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.