سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون :اولین بیانیه واعظ زاده پس از اعلام نامزدهای احراز صلاحیت شده ، شناختي که نسبت به لنکراني داشتيم نسبت به جليلي نداشتيم/ اظهار نظر را تا بررسي‌ بيشتر به تعويق انداختيم ،بيمارستان لقمان مسئول مرگ مرحوم کامراني است و...است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در خصوص حفظ نشاط انتخاباتی بدور از ریخت و پاش در تبلیغات و ایجاد کدورت/مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه‌ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد



مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز(دوشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

با عزت و اقتدار از جلیلی حمایت می‌کنیم/ ستاد‌هاي لنکراني در اختيار جليلي خواهد بود سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: ما با عزت و اقتدار از جلیلی حمایت می‌کنیم چرا که غرب از جلیلی بعنوان یک نیروی ایدئولوژیک انقلابی یاد می‌کند و با توجه به فرمایشات آیت‌الله مصباح، جلیلی در اصول و مبانی ضعف ندارد.

دستگاه‌های دولتی نباید مانع آزاد شدن ظرفیت‌ها شوند / نباید دانش آموختگان ما به دنبال کار باشند
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: دستگاه‌های دولتی نباید مانع آزاد شدن ظرفیت‌های کشور شوند و اگر خیری نمی‌رسانند، شر هم نرسانند و مانع آزاد شدن ظرفیت‌ها نشوند.

بيمارستان لقمان مسئول مرگ مرحوم کامراني است
متهم رديف اول پرونده کهريزک گفت: بي توجهي و كم كاري كادر درماني بيمارستان لقمان موجب مرگ مرحوم کامراني شده است.

کنفرانس خبري محسن رضايي در بازار تهران

 کنفرانس خبری "محسن رضایی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا در بازار تهران برگزار می‌شود.

با عزت و اقتدار از جلیلی حمایت می‌کنیم/ ستاد‌هاي لنکراني در اختيار جليلي خواهد بود



سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: ما با عزت و اقتدار از جلیلی حمایت می‌کنیم چرا که غرب از جلیلی بعنوان یک نیروی ایدئولوژیک انقلابی یاد می‌کند و با توجه به فرمایشات آیت‌الله مصباح، جلیلی در اصول و مبانی ضعف ندارد.

شناختي که نسبت به لنکراني داشتيم نسبت به جليلي نداشتيم/ اظهار نظر را تا بررسي‌ بيشتر به تعويق انداختيم

استاد اخلاق حوزه علميه گفت: برخي رسما از مذاکره با آمريکا براي رفع تحريم‌ها سخن مي‌گويند، درحالي که امام(ره) در سخنانش دائم اسلام و خداوند را محور قرار مي‌داد.

اولین بیانیه واعظ زاده پس از اعلام نامزدهای احراز صلاحیت شده
 صادق واعظ زاده که برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، پس از کنار رفتن از این عرصه و اعلام نشدن نامش در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده، بیانیه‌ای صادر و در آن به احتمال تاسیس یک جریان فکری و اجتماعی اشاره کرده است.

« ایران سربلند » با خوانندگی حامد زمانی رونمایی می‌شود
 موسیقی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با عنوان « ایران سربلند » رو‌نمایی و در فضای وب برای علاقمندان منتشر می‌شود.

ظرف ۲ سال گرانی و تورم را از بین برده و ایجاد اشتغال را تضمین می‌کنم

 محمدباقر قالیباف گفت: حماسه اقتصادی را به همت جوانان و مردان امروز بر عهده می‌گیریم و ظرف ۲ سال گرانی را مهار کرده، تورم را از بین برده و ایجاد اشتغال را تضمین می‌کنم.

مجلس هفته آينده نشست علني ندارد/نمايندگان، تيرماه به تعطيلات تابستاني مي‌روند
سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس با بيان اينکه خانه ملت هفته آينده جلسه علني ندارد، گفت: هفته آينده نمايندگان به سركشي از حوزه‌هاي انتخابيه خود مي‌روند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.