سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نجات معجزه آسای مسافران خوزستانی از چنگال رودخانه سیروان کردستان

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر سروآباد گفت: یک پراید با سه سرنشین در شهرستان سروآباد که قصد عبور از رودخانه سیروان را داشتند در چنگال آب گیر افتادند اما به صورت معجزه آسایی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد گفت: دیشب راَس ساعت 30/23 در پی تماس فوری پلیس 110 این شهرستان مبنی بر اینکه یک خودروی پراید در حاشیه رودخانه سیروان شهرستان سروآباد در چنگال آب گیر افتاده است فوراَ به محل مورد نظر در نزدیکی روستای دورود شهرستان سروآباد اعزام و پس از سه ساعت سعی و تلاش نیروهای امدادی سه سرنشین خودروی پراید که همگی عضو یک خانواده بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.
عثمان زاده افزود: این خانواده که از استان خوزستان به سمت شهرستان مریوان در حرکت بودند شب گذشته به قصد تفریح و گردش به کنار رودخانه سیروان در نزدیکی روستای دورود رفته بودند که به علت ناآشنا بودن مسیر و جریان تند آب در رودخانه گیر افتاده بودند.
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر سروآباد تصریح کرد: خودروی پراید کاملاَ در آب فرو رفته بود و خوشبختانه با هوشیاری راننده پراید که فوراَ با پلیس 110 شهرستان سروآباد تماس گرفته و درخواست کمک نموده بود از غرق شدگی نجات یافتند.
عثمان زاده اضافه کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد با همکاری آتش نشانی شهرستان این خانواده را به مسافرخانه ای در سروآباد منتقل و خودروی پراید هم با جرثقیل این اداره به تعمیرگاه انتقال داده شد.
گفتنی است که رودخانه سیروان در یک کیلومتری شهرستان سروآباد و در پایین روستای دورود این شهرستان جریان دارد که هرساله تعداد زیادی در این رودخانه غرق می شوند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.