سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست و عنوان برایم مهم نیست

باقری: دایی لطف کرد، مرا در کادر فنی پرسپولیس قرار داد/ پست و عنوان برایم مهم نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی لطف کرده که مرا در کادر فنی پرسپولیس قرار داده است اما من از همان ابتدا هم دنبال پست و مقام نبوده ام.

کریم باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد حضورم در پرسپولیس صحبت خاصی نیست. دایی لطف کرد مرا در کادر فنی پرسپولیس قرار داد و نیت ما هم کمک به تیم است. امیدوارم امسال تیم خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. پرسپولیس باید امسال تمام تلاش خودش را بکند تا باعث خوشحالی هوادارانش شود.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: فعلا معلوم نیست که کمک اول دایی باشم یا نه، ما برای کمک به پرسپولیس اعلام آمادگی کردیم اما صحبتی در این زمینه ها نداشتیم. برای خود من این مسائل مهم نیست که کمک اول باشم یا آخر و هدفم کمک به تیم است و هر کاری می کنم تا تیم موفق باشد. برای من پست و عنوان مهم نیست بلکه موفقیت پرسپولیس اهمیت دارد.

باقری در پایان گفت: همانطور که دایی گفت هدف ما در این فصل قهرمانی با پرسپولیس است. پرسپولیس 2 فصل گذشته خوب کار نکرده و نتیجه نگرفته و همه انتظار دارند که امسال جام بگیریم به همین دلیل تمام تلاش خودمان را می کنیم تا قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم./مح

برچسب ها: باقری ، فوتبال ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناصر
۱۷:۲۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
کریم همیشه ماندگاری