سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/معاون آموزشی دانشگاه آزاد؛

دانشگاه آزاد آمادگی کامل جهت حذف کنکور را دارد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سراسری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور که در واحد رودهن برگزار شده بود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات بالقوه بسیار بالایی برخوردار هست و شرایط به گونه‌ای فراهم شده تا فردی که مایل به تحصیل است بتواند به راحتی وارد دانشگاه آزاد شود.

دکتر حسین بلندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بال نظام آموزشی عالی کشور می‌تواند مسئولیت فراتر از آنچه امروز هست را با حذف کنکور داشته باشد و از نظر ما هیچ مشکلی در این خصوص نیست.

وی ادامه داد: تلاش‌های بسیاری در سال‌های گذشته داشتیم که منجر به حذف کنکور از بسیاری رشته محل‌ها شده و امیدواریم این مسئله توسعه پیدا کرده و شرایط طوری فراهم شود تا فرزندان این مرز و بوم که علاقه به ادامه تحصیل هستند بتوانند به راحتی در رشته‌های دلخواهشان ادامه تحصیل دهند.

حسین بلندی در پایان اظهار داشت: با تمام امکانات سخت افزاری و آموزشی و جذب اعضای هیأت علمی که باید از تعهد و پایبندی‌های ویژه‌ای برخوردار باشند آمادگی کامل جهت حذف کنکور را داریم که این مسئله مستلزم تصمیم‌گیری نهایی کمیته‌های مربوطه می‌باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.