سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال شهروندان از بازدید باغ موزه دفاع مقدس در سالروز آزادی سازی خرمشهر

مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از بازدید بیش از 3 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس در سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

رضوانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامی داشت این روز بیش از 3 هزار نفر از تالارهای هفت گانه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اجرا شده به مناسبت این روز تصریح کرد: پخش فیلم سه بعدی با موضوع آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس در این ایام و نمایش آن بر روی دیوارهای مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس، نماد مقاومت مردم ایران که در ساخت آن از جدید ترین فناوری های روز دنیا استفاده شده و اجرای آن به این شیوه نمایش برای اولین بار در باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های صورت گرفته در این راستا است که با استقبال گسترده شهروندان روبرو بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با استفاده از جدید ترین فناوری های روز دنیا، بخشی از انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را روایت می کند.

رضوانی خاطر نشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت همه روزه به جز سه شنبه ها از ساعت 9 الی 17 پذیرای علاقمندان معارف دفاع مقدس است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.