سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف به ده‌ها فقره سرقت؛

سرقت منازل با اسلحه پلاستيکي/ زورگيران نقابدار دست و پاي اهالي خانه را مي بستند+عکس

دو دوست که با زدن نقاب وارد خانه‌ها مي شدند و با بستن دست و پاي افراد داخل خانه لوازم با ارزش را به سرقت مي‌بردند، توسط پليس تهران دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 22 يکم خردادماه ماموران کلانتري 105 سنايي در حين گشت زني در خيابان سنايي مشاهده کردند فردي با لباس زير در خيابان در حال دوديدن فرياد مي‌زند دزد دزد ... .

ماموران بلافاصله خود را به فرد مذکر رساندند و مرد با رويت ماموران در اعلام کرد که دو نفر در حالي که نقاب به چهره زده بودند به زور وارد منزلم شده و با تهديد اسلحه قصد بستن دست و پاي من و خانواده‌ام را داشتند تا بتوانند به راحتي اموالم را به سرقت ببرند و من نيز اقدام به فرياد کشيدن کردم و اهالي محل و همسايگان را از حضور سارقان باخبر ساختم. دزدان نيز با توجه به اين موضوع پا فرار گذاشته و متواري شدند.

ماموران با شنيدن اظهارات شاکي طرح مهار را به اجرا در آورده و توانستند دو زورگير خشن را در خيابان گيلان به دام بياندازند.

با دستگيري متهمان به نام محمد و حسين که از دوستان قديمي بزه کار بودند يک اسلحه مشکي رنگ پلاستيکي و دو عدد نقاب پارچه اي و يک عدد نوار چسب 5 سانتي متري براي بستن دست و پاي قربانيان کشف و ضبط گرديد.

رييس کلانتري 105 سنايي" سرگرد احمد ناصري" با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: متهمان براي سير مراحل قانوني و کشف ساير جرائم در حالي که به ده‌ها فقره سرقت به همين روش اعتراف کرده بودند به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شدند.
برچسب ها: دوست ، سرقت ، اسلحه ، نقاب ، تهران ، خانه ، بستن ، لوازم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.