سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افتتاح چندين طرح سرمايه‌گذاری در استان زنجان

در مراسمي ، كه با حضور استاندار و جمعي از مسئو لين استان صورت گرفت ، شرکت شمش روی ميهن با توليد محصول شمش روی و سرمايه‌گذاری 80 ميليارد ريال با ظرفيت 5670 تن در سال به بهره‌برداری رسيد که 110 نفر را جذب کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،

همچنين نيروگاه برق گازی با سرمايه‌گذاری ريالی و ارزی 3 ميليون و 240 هزار يورو و 180 ميليارد ريال با ظرفيت 173 هزار مگاوات در سال و اشتغال‌زايی 15 نفر افتتاح شد.

افتتاح واحد تحقيق، توسعه و پايلوت با تحقيق و نوآوری در زمينه استخراج فلزات نيز از ديگر پروژه‌های افتتاح شده در اين مراسم که اين پروژه با اشتغال‌زايی 10 نفر و سرمايه‌گذاری 20 ميليارد ريالی به بهره‌برداری رسيد.

علاوه بر افتتاح طرح ‌های سرمايه‌گذاری استان، يک طرح نيز کلنگ‌زنی شد که شرکت بهين‌فرآور با توليد کنسانتره سرب و روی و مجموع سرمايه‌گذاری 1200 ميليارد ريال به عنوان تنها پروژه‌ای بود که با حضور مسئولان استان، کلنگ‌زنی شد تا با بهره‌برداری از آن و توليد 3 هزار کنسانتره سرب و روی در سال، شاهد اشتغال‌زايی 500 نفر باشيم.

  گفتنی است، قبل از افتتاح طرح های سرمايه‌گذاری در استان نيز مسکن 84 واحدی خالص‌سازان روی زنجان نيز به بهره‌برداری رسيد که اين طرح با اعتباری بالغ بر 4 ميليارد و 700 ميليون تومان به اتمام رسيده و تحويل اعضای شرکت تعاونی کارکنان صنعت سرب و روی استان زنجان شد./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.