سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جوانان هلال احمر :

سهمیه جوانان برتر را با مصوبه قانونی ماندگار کنیم

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: برای حمایت از جوانان برتر باید سهمیه‌ها و امکاناتی را در نظر گرفت و برای ماندگار شدن این سهمیه‌ها مراحل لازم طی شود تا به مصوبه قانونی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد جعفریان گفت: اگر این سهمیه‌ها به مصوبه‌ی قانونی تبدیل شود با تغییر دولتها تغییر نمی‌کند و به صورت یک برنامه ثابت به جا می‌ماند.  
وی درباره‌ی اهمیت جشنواره‌ی حضرت علی اکبر (ع) گفت: این جشنواره یکی از فرصتهای خودیابی و ارتقای عزت نفس جوانان ایرانی است. فرصتی که توانمندیهای جوانان به مسئولان، جامعه و حتی به خود جوانان اثبات می‌شود.  
محمد جعفریان   همچنین با اشاره به گستردگی جشنواره‌ی حضرت علی اکبر(ع) و تنوع موضوعی آن گفت: به باور من جشنواره‌ی حضرت علی اکبر (ع) بزرگترین برنامه حوزه جوان است و دستگاههای مختلف باید قدر این فرصت خوب را بدانند   و   به جوانانی که در این جشنواره گلچین شده‌اند اعتماد کنند.  
وی ابراز امیدواری کرد: در سالهای آینده‌ی جشنواره گامهایی برای بین المللی شدن برداشته شود نه به این معنی که جوان برتر از   بین جوانان خارجی انتخاب شود بلکه در جشنواره‌های بعدی مهمانان خارجی در سازمانهای مشابه دعوت شود و از تجربه‌های آنان در این زمینه استفاده شود.  
رئیس سازمان جوانان هلال احمر   به همکاری سازمان متبوع خود با وزارت ورزش و جوانان در برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در بخش جوانان و فعالیتهای اجتماعی برای معرفی جوانان فعال در عرصه‌ی امداد ( جوان امدادگر) و انتخاب جوان ایثارگر اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی کشوری شاخه‌ی طلاب در مشهد، برگزاری محافل مذهبی و مولودی‌خوانی با محوریت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر (ع) با دعوت از سخنرانان فرهنگی و مذهبی سرشناس با حضور نوجوانان و جوانان توسط هیئت حضرت علی اکبر(ع) جوانان هلال احمر، تقدیر از جوانان فعال در هیئتهای مذهبی حضرت علی اکبر (ع) جوانان هلال احمر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ادبی و ورزشی و ...، اهدای خون توسط جوانان عضو هلال احمر، برگزاری همایشهای تخصصی ورزشی با توجه به موقعیتهای جغرافیایی استان از برنامه‌های پیشنهادی سازمان جوانان هلال احمر برای روز جوان است. /ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.