سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز ملی بدون دخانیات؛

دریاچه شهدای خلیج فارس ، پردیس بزرگ تفریحی گردشگری بدون دخانیات می شود

شهردار منطقه22 گفت:مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس در راستاي ترويج فرهنگ پیشگیری از استعمال مواد دخاني در اماكن عمومي تهران، بعنوان اولين پرديس بدون دخانيات كلان شهر تهران به شهروندان معرفي مي شود.

 مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستاي ترويج فرهنگ استفاده نکردن از مواد دخاني در اماكن عمومي شهر و رعايت حقوق و تكاليف شهروندي، مجموعه تفريحي و گردشگري درياچه شهداي خليج فارس ، همزمان با روز جهاني بدون دخانيات به عنوان اولين و بزرگترين پرديس بدون دخانيات كلان شهر تهران معرفي مي شود.
 
ویبا اشاره به اينكه مجموعه ها و فضاهاي عمومي از جمله درياچه شهداي خليج فارس مورد استفاده شهروندان است و استعمال دخانيات در اين مكان بر سلامت مراجعه کنندگانش تاثیر نامطلوب می گذارد، تصریح کرد:اداره سلامت منطقه 22 با هدف ممنوعيت كامل تبليغ، ترويج و حمايت مالي از دخانيات و با مشاركت شهروندان و رفاه حال آنان روز چهارشنبه مجموعه تفريحي و گردشگري درياچه شهداي خليج فارس را به عنوان بزرگترين مجموعه ي بدون دخانيات در كلان شهر تهران معرفي خواهد کرد.  
 
وی افزود: اين همايش بزرگ با اجراي گروه هنري ، شعبده بازي و موسيقي ، تقدير از دبيران كانون پيشگيري از دخانيات منطقه و تجليل از افرادي كه در ترك سيگار موفق بوده اند، همراه خواهد بود و افزون بر اقامه نماز جماعت ، دفن نمادين سيگار و برگزاري مسابقات ورزشي از جمله طناب كشي، پرتاب دارت و ...، غرفه هايي چون غرفه كلينيك ترك سيگار، اندازه گيري قند و فشار خون، پایش ريه، عضو گيري كانون پيشگيري از دخانيات، كارآفريني، نجوم، كودك، آموزش و غرفه دكتر عبيدي از ساعت 19 تا 22 در آن برپا خواهد شد. /ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.