سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت غیر مجاز یک میلیاردی از حساب شاکی

رییس پلیس فتا البرز از شناسایی عامل برداشت میلیونی از حساب یکی از شهروندان دزفولی این استان خبر داد و گفت: متهم اصلی در کرج شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نیکنام گفت : پیرو شکایت فردی از شهرستان دزفول مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ یک میلیارد و 480 میلیون ریال از حساب وی ، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل یا عاملان برداشت آغاز کردند.  
رئيس پليس فتا استان البرز افزود : پس از بررسی های اولیه مشخص شد وجه طی یک فقره انتقال اینترنتی به حساب خانمی واریز شده است و فرد مورد نظر مبادرت به خرید طلا  از طریق دستگاه پوز چندین طلافروشی واقع در شهر کرج  کرده، که در این خصوص تحقیقات لازم انجام و پس از بازبینی دوربین های موجود در مراکز خرید معلوم شد کلیه برداشت ها توسط فردی مذکر صورت گرفته است.  
سرهنگ نیکنام ادامه داد: پس از استعلام های صورت گرفته نهایتاً صاحب کارت عابر بانک شناسایی و این خانم ادعا کرد که اطلاعی از این موضوع ندارد و کارت عابر بانک وی در اختیار همسرش می باشد ، در ادامه با همکاری وی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.  
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همدستی یکی از دوستانش که اطلاعات حساب شاکی را در اختیار داشت اقدام به برداشت از حساب کردیم./ز 
 
 

برچسب ها: برداشت ، میلیاردی ، حساب ، شاکی ، فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.