سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره ملی ورزش به میزبانی گلستان برگزار می شود

چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی کشور 12 تا 13 تیر ماه سال جاری به میزبانی گلستان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحمان نیا دبیر ستاد استانی برگزاری کنگره ملی مدیریت ورزشی کشور برگزاری این کنگره را رویداد بزرگ علمی در کشور در عرصه ورزش عنوان کرد و در خصوص اهداف این کنگره افزود : این کنگره تازه ترین یافته های علمی و پژوهشی را در رابطه با شناخت و رفع چالش ها و مشکلات، پیش روی مدیران در عرصه های ورزش همگانی و قهرمانی قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: بدون شک مشارکت و هم اندیشی در یافتن راه های جدید برای بهبود و توسعه ورزش کشور در ابعاد کمی و کیفی ،کسب موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم خواهد ساخت.

رحمان نیا تصریح کرد :مهمترین موضوعات در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در این کنگره مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت و محققین تازه ترین پژو هشهای علمی و کاربردی خود را ارائه خواهند داد.

دبیر ستاد استانی برگزاری کنگره ملی مدیریت ورزشی کشور مهمترین موضوعات قابل طرح در این کنگره را به قرار ذیل برشمرد:

- توسعه نهادهای مرتبط با مدیریت ورزشی
- نقش و اهمیت منابع انسانی در ورزش
- موضوعات مربوط به مدیریت استعدادیابی
- مباحث مربوط به نقش ، ویژگی ها و شخصیت مربیان در تعلیم و تربیت جوانان
- شاخص های ارزیابی جسمی ، مهارتی و ذهنی ورزشکاران
- نقش نهادهای غیر دولتی و عمومی در توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی
- حمایت از قهرمانان پس از دوران قهرمانی
- حمایت های پزشکی و تغذیه ورزشکاران در بهبود عملکرد آنان

رحمان نیا در پایان ضمن دعوت از کلیه علاقمندان بویژه مدیران و کارشناسان ورزش، مربیان و دست اندر کاران و علاقمندان به عرصه علم و دانش و همچنین دانشجویان و اساتید رشته های مرتبط با تربیت بدنی و ورزش و خبرنگاران مطبوعات و صدا و سیما جهت حضور در این کنگره ،اظهار داشت: بدون شک در سطح کشور وزیر ورزش و جوانان با پژوهش های راهبردی و همکاران خوبشان نقش مهمی در واگذاری میزبانی این کنگره به استان گلستان را داشتند .همچنین معاونت های توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ، ورزش همگانی و امور بانوان، فدراسیون ورزش های همگانی ، پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم در این امر مشارکت نمودند. این در حالی است که تعدادی از استان های پهناور و مهم کشور داوطلب میزبانی بودند . در استان هم حمایت استانداری و شخص استاندار و تلاش های بی وقفه پاشا مدیر کل استان در کسب این میزبانی بسیار مؤثر بودند. همچنین مجموعه همکاران علاقمند ما در اداره کل ورزش و جوانان و همینطور همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش، دانشگاه های آزاد علی آباد و گرگان ، امید بخش ما در برگزاری شکوهمند این کنگره خواهد بود./زر
برچسب ها: کنگره ، گلستان ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.