سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش خانه عكاسان ایران در ایتالیا

سه اثر ارسالی از خانه عكاسان ایران مورد پذیرش گروه داوری دومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عكاسی Relazioni 2013 در كشور ایتالیا قرار گرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری جوزه هنری، در این مسابقه كه به صورت دیجیتال و با موضوع وابستگی ها در روابط خانوادگی برگزار می شود ، سه عكس از  دكتر رسول اولیاء زاده ( مدیر خانه عكاسان ایران ) ، مسعود احمدزاده مطلق و اكبر سفری مقدم  برای حضور در نمایشگاه و چاپ در كتاب مسابقه انتخاب شد .  
در این مسابقه كه دومین سال خود را با موفقیت پشت سر می گذارد ، عكاسانی از 63 كشور جهان در آن حضور دارند.  
این نمایشگاه از تاریخ 9 تیر تا 10 مردادماه سال جاری به مدت یك ماه  ابتدا در شهر Vicenza و سپس به مدت چهار ماه در چند شهر بزرگ این كشور از جمله رم ، فلورانس ، میلان و پالرمو به نمایش عمومی در خواهد آمد .  
 برگزاری این رقابت بین المللی توسط كلوپ عكاسی Zoe وبا همكاری فدراسیون عكاسی ایتالیا ، انجمن عكاسی Vicenza  ، كلوپ عكاسی il punto focale و با نظارت انجمن عكاسی آمریكا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عكاسی FIAP   انجام گردید . 
قابل ذكر است كه این چهل و نهمین موفقیت خانه عكاسان ایران در عرصه رقابت های بین المللی از ابتدای سال 1390 می باشد .  
علاقمندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عكس های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.fondazionezoe.it مراجعه نمایند ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.