سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ورزشکاران نقش مهمی در حضور حداکثری مردم برای انتخابات دارند

فرماندار سلماس گفت: نقش ورزشکاران در حضور حداکثری مردم برای انتخابات 24 خرداد مهم می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه مرتضی نظری در نشست بانوان ورزشکار شهرستان سلماس در سالن اجتماعات فرمانداری سلماس، اظهار داشت: ایران اسلامی با وجود جوانان فعال و همیشه در صحنه خود به سوی پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

فرماندار سلماس اضافه کرد: تحقق حماسه سیاسی مستلزم حضور مردم در صحنه انتخابات است و همه ما وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم را برای خلق حماسه ای سیاسی آماده کنیم.

نظری با بیان اینکه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از حساس‌ترین انتخابات کشور به شمار میروند، افزود: حضور پرشور و حماسی مردم و انتخاب فرد اصلح از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی افزود: انتخابات آینده یکی از پرشورترین و حماسی‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و این مهم تنها با رای و انتخاب مردم کشور محقق می‌شود.

فرماندار سلماس ادامه داد: ملت مسلمان ایران در سایه وحدت و همدلی با حضور در انتخابات و با گزینش فرد اصلح، پایبند به ولایت، معتقد به ارزش‌های اسلام و نظام، قانونمند و دلسوز انقلاب، حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

نظری گفت: در سال‌های اخیر کینه‌های دشمنان اسلام از نظام و انقلاب اسلامی روز به روز افزایش یافته و در آستانه انتخابات با خبرهای دروغ و فضاسازی، در صدد جدایی مردم از انقلاب هستند تا آن‌ها را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند.

فرماندار سلماس با اشاره به اینکه برهم زدن آرامش از اهداف اصلی دشمنان است، افزود: دشمن می‌داند اگر آرامش جامعه به هم بخورد مردم در انتخابات قادر به گزینش مطلوب نخواهند بود از این رو وظیفه تمام مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات سالم است تا مردم با دقت و بصیرت در انتخابات شرکت کرده و دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند./س

برچسب ها: انتخابات ، سلماس ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.