سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز"دوشنبه 6 خردادماه 92"؛

بارش ها از غرب به نیمه شمالی رسید

امروز و فردا علاوه بر شمال غرب در مناطقی از غرب،سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز نیز رگبار و رعدو برق و وزش باد رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"دوشنبه 6 خردادماه 92"براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی یک سامانه بارشی در روی مدیترانه قراردارد که امواج ناشی از آن طی هفته جاری به تناوب شمال غرب و غرب را تحت تاثیر قرارخواهد دادو همچنین در بخش هاییی از شمال غرب کشور افزایش ابر،بارش پراکنده و وزش باد گاهی با رعدو برق رخ می دهد.

براساس این گزارش، امروز و فردا علاوه بر شمال غرب در مناطقی از غرب،سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز نیز رگبار و رعدو برق و وزش باد رخ می دهدو همچنین  بارش باران با رعدو برق، وزش باد و احتمالا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان پیش بینی می شود که می تواند موجب آبگرفتگی معابر عمومی شود و در این مدت در شمال این استان ها بارش پراکنده تگرگ نیز دور از انتظار نیست. 

گفتنی است، در برخی نقاط استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان گردو خاک رقیق سبب کاهش دید می شود و این شرایط فردا با شدت بیشتر سبب کاهش کیفیت هوا می شود.

وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز،امروز، نیمه ابری افزایش ابر درپاره ای نقاط رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، بارش ، تگرگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.