سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتماد زوجين به يکديگر دليلي براي رسيدن به آرامش

در زندگي مشترک براي رسيدن به آرامش و موفقيت نيازمند مواردي از جمله صداقت و اعتماد به نفس به يکديگر هستيم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ابراهيمي روانشناس در مورد رسيدن به آرامش در زندگي زوجين بيان کرد: راستگويي، پشت کار و اعتماد متقابل و شناخت طرفين و همچنين رعايت موارد عاطفي و تفاهم زمينه اي را براي برقراري آرامش در زندگي مشترک فراهم مي کند.
وي افزود: پايبند بودن به اصول اخلاقي و همچنين تلاش براي کسب معاش حلال احترام را در زندگي و خانواده به ارمغان مي آورد.
براي بهتر شدن رابطه در زندگي به خواسته ها و عقايد يکديگر احترام بگذاريد و اصول همسرداري را ياد بگيريد تا به آنچه که خواهان آن هستيد برسيد.
ابراهيمي تصريح کرد: تلاش براي بهتر کردن و ارتقاي طرف مقابل و بلد بودن اصول همسرداري و فرزند پروري و رعايت مسائل اخلاقي و فرهنگي طرف مقابل مشکلات را کاهش ميدهد.
وي يادآور شد: عدم ابتلا به موارد خلاف اخلاق و اعتياد زندگي را مختل و از بين مي برد.
براي بدست آوردن شناخت کافي بايد با هم معاشرت و از اخلاق و رفتارهاي يکديگر آگاهي پيدا کرد.
روانشناس اجتماعي افزود: به طور کلي يک خانواده موفق با شناخت کافي از يکديگر و احساس تعهد نسبت به يکديگر تشکيل مي شود و از طرف ديگر بايد براي داشتن يک زندگي سالم تلاش و همچنين بايد هدف هاي مشترک را در زندگي يادآور شد.
در زندگي مشترک به تنهايي براي رسيدن به خواسته ها و آرزوهاي خود تلاش نکنيد زيرا که زندگي مشترک به تنهايي معنا پيدا نمي‌کند و اگر شخصي به تنهايي براي رسيدن به هدف هاي خود تلاش کند زندگي دچار به هم ريختگي مي شود.
ابراهيمي ياداور شد: اگر هريک از اعضاي خانواده به دنبال هدف خود باشد خانواده دچار بي نظمي و به هم ريختگي مي شود و اين موضوع خانواده را تحت تاثير قرار ميدهد.
وي افزود: وقتي فرزندان به دنيا مي آيند استرس خاصي در خانواده به وجود مي آيد به اين دليل که بايد مديريت را در زندگي مشترک دقيق تر کرد و خانواده اي که مديريت مناسب ندارند دچار مشکلات زيادي مي شوند تلاش براي رسيدن به يک مديريت صحيح آرامش را در زندگي افزايش مي دهد و باعث مي شود يک خانواده با اصول رعايت اخلاقي داشته باشيم.
ابراهيمي در مورد رعايت اصول اخلاقي گفت: رعايت اصول اخلاقي باعث مي شود که افراد در يک چارچوب صحيح و درست قرار بگيرند و همچنين داشتن پشت کار براي ادامه زندگي سالم و صحيح بسيار ارزشمند است.
زندگي مشترک با رعايت اصول و عقايد درست مي تواند زن و مرد را سالهاي بسيار با آرامش در کنار يکديگر نگاه دارد و به آنان براي رسيدن به موفقيت کمک کند./ز
 
برچسب ها: اعتماد ، زوجین ، مشترک ، صداقت ، آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.