سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حماسه با سخنوری خلق نمی‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه حرکتی بزرگ است که با سخنوری خلق نمی‌شود و باید در عمل به عینه اثبات شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال‌زاده در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تاکنون همواره شاهد عنایات ویژه الهی و پیشرفت کشور بودیم.

جلال‌زاده به اهمیت پاس داشتن پیروزی‌هایی چون فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: اقتدار کنونی ملت ایران مدیون رشادت‌های جوانمردانی است که برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌هایشان از خود گذشتند و ما امروز با بی‌تفاوت بودن نسبت به این پیروزی‌ها و کم اهمیت جلوه دادن آن‌ها، در حق این رشادت‌ها جفا می‌کنیم.

وی در جمع اعضای شورای اداری آذربایجان غربی، توجه مدیران و کارگزاران نظام را به اقدامات و فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته معطوف کرد و ادامه داد: گرچه در دوره‌های مختلف شاهد فراز و فرودهایی در عملکردها بودیم، ولی اکنون آنچه مهم است دامنه وقایع اتفاق افتاده است.

جلال‌زاده گفت: با نگرشی واقع‌بینانه می‌توان به اقدامات مهم صورت گرفته در سال‌های اخیر در راستای پیشرفت و آبادانی کشور پی برد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حماسه حرکتی بزرگ است که با سخنوری خلق نمی‌شود و باید در عمل به عینه اثبات شود.

جلال‌زاده به لزوم شرکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: حفظ نظام از واجبات است و از آن جا که توصیه اکید رهبری است، تکلیفی شرعی و قانونی محسوب می‌شود.

وی ضمن قدردانی از دور چهارم سفر هیئت دولت به استان و استقبال پرشور مردم از آن، خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم این سفر حضور مردم و علما در کنار مسئولان استانی و کشوری بود که خود نشان از بصیرت و یکپارچگی ملت و مسئولان نظام است.

جلال‌زاده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را تحت عنوان «مثلث شوم دشمنان» یاد کرد و گفت: مشغول کردن افراد به هم، یاس و ناامیدی و القای «ما نمی‌توانیم» در اثر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی وارده، سه ضلع اصلی مثلث طراحی شده توسط دشمنانمان است.

وی به برنامه‌ریزی، نظارت، مدیریت عالی و پرهیزکاری به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و تعالی کشور اشاره کرد و افزود: این چهار عامل در کنار هم قادرند ماندگارترین آثار را بر جای بگذارند، چرا که هر کار که برای رضای خدا باشد ماندگار و جاودانه خواهد بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.