سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی قول های خلاف واقع به مردم ندهند

فرماندار باشت از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خواست از دادن قول های خلاف واقع و غیرمنطقی به مردم بپرهیزند.

ˈسید ناصر رضاییˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: در اجرای انتخابات می بایست عدالت، امانتداری و قانون بطور کامل رعایت شود تا کمترین حقی از کسی ضایع نشود.
وی تصریح کرد: مسوولان دستگاه های اداری،عوامل اجرایی و نظارتی ستاد انتخابات شهرستان باید با پرهیز از مباحث حاشیه ای و با احترام به قانون روند برگزاری انتخاباتی سالم را آسان و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
فرماندار باشت اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم و رقابتی عادلانه از یک سو حق ملت ایران و از سوی دیگر سند افتخار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی انتخابات پیش رو را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: کاندیداها به جای تخریب رقبا و بداخلاقی انتخاباتی به بیان توانمندی های و بازگو کردن برنامه مدیریتی خود بپردازند.
رضایی گفت: رعایت کردن تمام جوانب اخلاق و قرارگیری در چارچوب اصول اسلامی تکلیف عمومی است.
فرماندار باشت، ولایت مداری، انقلابی بودن، تعهد و تخصص را از جمله ویژگی های نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد و بر دقت در تعیین افراد اصلح از سوی مردم تاکید کرد.
رضایی افزود: تمام امکانات در سطح این شهرستان برای برگزاری انتخابات امن و بانشاط فراهم شده است./ب

برچسب ها: انتخابات ، شورای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.