سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

سه طرح مهر ماندگار صنعتی کرمانشاه تا پایان سال افتتاح می شود

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آخرین وضعیت طرح های مهر ماندگار استاندر حوزه صنعت راتشریح کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالرضا شافعیان گفت:یکی از چهار طرح صنعتی مهر ماندگار کرمانشاه در سال گذشته افتتاح شد و سه طرح دیگر تا پایان سالجاری به بهره برداری رسید.

طرح توسعه شرکت غرب کارتن (از طرح هایمهر ماندگارکرمانشاه) سال گذشته افتتاح شد.طرح "ایلیا ذرت سبز" یکی دیگر از طرح های مهر ماندگار استان کرمانشاه است.

شافعیان اظهار داشت: کارخانه"ایلیا ذرت سبز" واقع در شهرستان صحنه،آرد و روغن ذرت تولید می کند که در حال حاضر 75درصد پیشرفت فیزیکی داشته است..

وی میزان سرمایه گذاری طرح ایلیا ذرت سبز را 21 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح 400 نفر در استان مشغول به کار خواهند شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح برای دریافت تسهیلات تکیملی به بانک معرفی شده و تنها عاملی که ممکن است ساخت آن را به تاخیر بیندازد کوتاهی بانک در پرداخت تسهیلات است.

شرکت تعاونی 361 تولید مقاطع فولادی از جمله دیگر طرح های مهر ماندگار کرمانشاه است که شافعیان از آن نام برد و گفت: این طرح نیز با 92 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان هرسین واقع شده است.

ظرفیت تولیدی کارخانه را 100 هزار تن در سال دانست.

میزان سرمایه گذاری این طرح یازده میلیارد تومان است و 1.5 میلیارد تسهیلات تکمیلی برای آن در نظر گرفته شده است.

شافعیان تصریح کرد: این طرح 38 نفر اشغالزایی برای استان کرمانشاه به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: ساخت ساختمان، خرید و نصب ماشین آلات و ... انجام شده و اتمام طرح بستگی به پرداخت تسهیلات تکمیلی برای تکمیل نصب تجهیزات دارد که معرفی به بانک برای این کار نیز صورت گرفته است.

وی یادآوری کرد: شرکت بیستون تامین نیز از دیگر طرح های مهر ماندگار کرمانشاه است که فعالیت آن در حوزه تولید کاغذ از کاغذ باطله است./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، سه ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.