سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهریار برگزار شد

انتخابات، مصرع برجسته تبلور حماسه سیاسی است

فرماندار شهریار گفت: حساسیت انتخابات پیش رو بسیار بالاست و به فضل الهی با حضور حداکثری مردم حماسه سیاسی تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عباسی جوهری در همایش داوطلبین عضویت در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهریار که با حضور جمعی از مقامات و مسئولین این شهرستان در اردوگاه شهید منتظری این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات امسال از ویژگی های کاملاً منحصر به فرد برخوردار است و مصرع برجسته تبلور حماسه سیاسی محسوب می شود که باید اهمیت آن درک شود و همه موظفیم بدانیم در کجای تاریخ این انقلاب شکوهمند اسلامی ایستاده ایم.

وی در ادامه افزود: همه متقاضیان حضور در انتخابات شوراها اعم از آن هایی که صلاحیت شان تائید شده و کاندیدای مردم هستند و آن هایی که بنا به دلایلی رد صلاحیت شدند برای ما قابل احترام هستند واین گونه تلقی نشود که چون در سنگر شوراها نمی توانند ایفای نقش کنند  قابلیت حضور در عرصه های دیگر را ندارند.

جوهری در نهایت تصریح کرد: هر جایی که مدیر یا کارمند اداره ای به ویژه در شهرداری ها به هر صورتی اعم از سخت افزاری نرم افزاری، گفتگویی و ... در جهت تبلیغ از کاندیدای مورد نظر خود دخالتی نماید تا راه را برای ورود فرد مورد نظر خود با بهره گیری از امکانات دولتی به شوراها هموار سازد قاطعانه و بدون درنگ برخوردی جدی با او صورت خواهد گرفت./ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.