سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

آغاز مهلت رفع نقص کارت آزمون كارشناسي ارشد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: رفع نقص کارت های ورودی به آزمون کارشناسی ارشد از امروز 6 خرداد ماه آغاز و به مدت 2 روز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ ناصر اقبالی با بیان این مطلب افزود: داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد با مغایرتی در مندرجات آن از نظر عکس مشخصات فردی، زبان خارجه، دین و غیره مواجه شدند، لازم است برای رفع نقص به باجه های در نظر گرفته شده در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند. 

اقبالی با بیان اینکه داوطلبان شهرستانی برای رفع نقص باید به حوزه هایی که جهت آزمون خود انتخاب کرده اند مراجعه کنند گفت: داوطلبان برادر حوزه تهران هم به واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات و داوطلبان خواهر حوزه تهران به دانشکده مدیریت و حسابداری شریعتی تهران جنوب مراجعه کنند. 

وی با اشاره به زمان رفع نقص گفت: زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از دوشنبه 6 خرداد ماه آغاز و تا چهارشنبه 8 خرداد ادامه خواهد داشت. 

رئیس آزمون دانشگاه آزاد اضافه کرد: متقاضیان رفع نقص کارت ورودی به آزمون کارشناس ارشد دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. 

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان اگر در خصوص توزیع کارت با سئوال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند از طریق سایتهای www.azmmoon.org و www.pobr-azmoon.net  سئوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net    ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند. 

مکان امتحان داوطلب لزوما رشته محل انتخاب اول نیست
اقبالی با اشاره به مکان امتحان داوطلبان گفت: مکان امتحان داوطلبان کارشناسان ارشد لزوما محل انتخاب اول داوطلب نیست و داوطلبان باید هنگام دریافت کارت به محل آزمون دقت کنند. /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.