سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز آخرین مهلت برای ارسال مدارک باشگاه های لیگ برتر به سازمان لیگ برای کسب پروانه حرفه ای گری :

رفیعی : استقلال ، فولاد و سپاهان آماده ترین باشگاهها

مدیر کیفی باشگاه استقلال اظهار داشت : باشگاه استقلال یکی از سه باشگاه آماده برای کسب پروانه حرفه ای گری است .

امیر رفیعی مدیر کیفی باشگاه استقلال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : ما در فصل قبل ، کامل ترین مدارک لازم برای این موضوع را به سازمان لیگ ارائه کردیم . بازهم مدارک باشگاه را ارائه می کنیم ، چون اطمینان داریم که مدارک ، کامل است .
 
وی ضمن سپاس از عزیزاله محمدی رییس اتحادیه فوتبال ادامه داد : محمدی برای حفظ سهمیه تیم ها در بازیهای آسیایی تلاش بسیاری کرده است که از جمله آنها تلاش برای روشن گری بین باشگاهها جهت کسب پروانه حرفه ای گری ست. ما نیز طبق آن مطالبی که سازمان لیگ به ما در خواست داد  ، مقدمات لازم را فراهم کردیم .
 
وی افزود: اصلاح اساسنامه ،  داشتن زمین تمرین اختصاصی و شفاف سازی  در ترازهای مالی باشگاه از مواردی ست که سازمان لیگ به ما گوشزد کرده است.  ما نیز پا به پای باشگاههایی که برای حفظ سهمیه  در باشگاههای آسیا تلاش می کنند ، حرکت می کنیم . البته به غیر
استقلال ، فولاد و سپاهان باشگاههایی هستند که برای کسب پروانه  ، اقدامات جدی انجام داده اند . 
 
وی اظهار داشت : متاسفانه ، بسیاری از باشگاه ها فقط  ظاهر موضوع را حفظ می کنند و محدود شده اند به خرید میلیاردی بازیکن و مربی ، همچنین طراحی لباس بازیکن طبق مدل های خارجی و لاتین نویسی بر روی لباس بازیکن . آنها برای حفظ اسپانسر بسیاری از موازین باشگاه داری یا ندید می گیرند و یا اصلا بلد نیستند.
 
 
برچسب ها: لیگ ، فوتبال ، مدارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.