سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم‌زاده: اهداف باشگاه 5 ساله است/ من به هر تيمي بروم کريمي را مي خواهم

سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن گفت: اهداف باشگاه 5 ساله است و ما بايد طبق آن تلاش کنيم تا سهمیه آسیایی را بگیریم، همچنين تمام تلاش خود را به کار مي بنديم تا علي کريمي را جذب کنيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری معرفي خود به عنوان سرمربي تيم فوتبال راه آهن اظهار داشت: من هميشه دوست داشتم در تيمي فعاليت کنم که آرامش در آن حکم فرما باشد و همچنين هواداراني داشته باشد که موفقيت و به دور ماندن تيم از حاشيه برايشان مهم تلقي شود و در رسيدن به اهداف مد نظر، تيم را کمک کند.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه آهن گفت: تمام تلاش خود را به کار مي گيرم و با توجه به اهداف 5 ساله باشگاه پیش مي روم و در نهایت برای فوتبال تأثير داشته باشم.

ابراهیم زاده ادامه داد: اهداف باشگاه 5 ساله است و ما بايد طبق آن تلاش کنيم تا سهمیه آسیایی بگیریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم در بند قراردادم هم تمام موارد قيد شده که اگر سهمیه آسیایی بگیریم چه اتفاقی مي افتد و اگر به این امر دست نیافتیم چه اتفاقی رخ مي دهد.

وی خاطر نشان کرد: تیم راه آهن مجموعه خوبی داشت، عملکرد علی دایی هم خوب بود، من قراردادهاي بازيکنان را مورد بررسی قرار دادم و با توجه به شناختی که نسبت به سال گذشته از این تیم دارم تلاش می‌کنیم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم تا وضعیت آن کامل تر شود، لیست خود را به باشگاه اعلام کردم و درباره هر دو گروه صحبت‌های لازم را با باشگاه انجام دادم.

ابراهيم زاده درباره اعضای کادر فنی این تیم تصریح کرد: تمام اعضایی که با علی دایی کار می‌کردند ظاهرا دیگر در این باشگاه نیستند و این حق طبیعی ما است که نفرات جدیدی را با خود بیاوریم، کریم قنبری به عنوان دستیار اول، خداداد مربی بدنساز و جلال بشرزاد نیز به عنوان مربی دروازهبانان فعالیت مي کنند.

وي گفت: در رسانه‌ها صحبت هاي زیادي عنوان شد که هیچ کدام از آنها از جانب من نبود، من در کربلا بودم و در آنجا هم تلفنی نبود که با ایران در ارتباط باشم اما یکی از دوستان من که در آنجا ساکن بود، با من تماس گرفت و اعلام کرد که رویانیان با من کار دارد. رويانيان در آن تماس گفت می‌خواهد اسم من را در هئیت مدیره اعلام کند. من به رویانیان گفتم هر چه شما صلاح مي دانيد اما من بايد از کربلا برگردم و بعد در اين خصوص صحبت کنيم.

وی در مورد جذب علی کریمی خاطر نشان کرد: من امروز با علی کريمي در خصوص اينکه وي مي خواهد از فوتبال خداحافظي کند يا به بازي خود ادامه مي دهد، صحبت کردم، اما اگر او بخواهد بازی کند در ابتدا برای پرسپولیس است زیرا همه هواداران خواهان این موضوع هستند، من هم به این موضوع اشاره کردم و گفتم در صورتی که با پرسپولیس به توافق نرسد راه آهن یکی از تیم‌هایی است که او را مي خواهد اما علي کريمي عنوان کرده به بازي ادامه مي دهم اما هنوز هيچ تصميمي در خصوص تيم آينده اش نگرفته است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.