سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزیک: تیم ملی برای صعود به جام جهانی به یک عزم ملی نیاز دارد

مربی فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم نتیجه بازی با عمان تلنگری برای ملی پوشان برای حضور در بازیهای رسمی پیش رو باشد.

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از لیگ بازیکنان ما خسته بودند و همین خستگی بیش از حد باعث شد که در بازی رسمی مقابل عمان در خانه حریف نتیجه نگیریم.
امیدوارم کی روش در این بازی تدارکاتی به اهدافش رسیده باشد و بازی دوستانه با عمان تلنگری برای بازیهای رسمی تیم ملی که پیش رو داریم، باشد و بتوانیم در این 3بازی نتیجه بگیریم.

مربی فصل قبل تيم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با قطر گفت: اگر یادتان باشد ما در گذشته هم به قطر باختیم و به پلی آف رفتیم. قطر درخانه خودش خیلی خوب و بسته بازی می کند و با همین شیوه در تهران از ما در دور رفت مساوی گرفت اما وقتی پای عرق ملی وسط می آید، شرایط تیم ملی خیلی فرق می کند. امیدوارم در بازی با قطر هم همینطور باشد و بچه های با غیرت و تعصب خاص خودشان بازی کنند و گام بلندی به سوی جام جهانی برزیل برداریم .
بازی با قطر برای ما خیلی حساس و مهم است و باید تلاش کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و با روحیه ای بالا در 2 بازی آینده شرکت کنیم.

وی افزود: مهم ترین مساله برای موفقیت در دیدار مقابل قطر حفظ آرامش است یعنی ما نباید به شرایط جدول نگاه کنیم چون این مساله به خودی خود برای ما استرس به همراه دارد.
بچه های ما باید با انگیزه بالا مقابل قطر حاضر شوند و به خوبی حمایت شوند و هر چه در توان دارند ، در زمین بگذارند تا نتیجه بگیرند. بچه های ما اهمیت این  بازی را خوب می دانند و مطمئن هستم تمام تلاش خودشان را برای پیروزی مقابل قطر انجام خواهند داد تا یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شوند.

بزيک تصریح کرد: تیم ملی در حال حاضر شرایط بسیار خاصی دارد و در این مقطع اصلا نباید دنبال تخریب باشیم بلکه فقط و فقط باید از ملی پوشان ایران حمایت کنیم تا در این 3 بازی سرنوشت ساز و مهم موفق شوند چون صعود به جام جهانی به نفع کل فوتبال ما است. در شرایط موجود روحیه دادن به بازیکنان باید در دستور کار همه قرار بگیرد و به هیچ عنوان نباید تیم ملی را تخریب کنیم تا موفق شویم.

وی افزود: ما می توانستیم همین راه یعنی صعود به جام جهانی را راحت تر برویم و متأسفانه با این شرایط مواجه شده ایم. ما در بازیهای قبلی امتیازات بسیار حساس و مهمی را مقابل لبنان، قطر و ازبکستان در تهران از دست دادیم و با دست خودمان کارمان را سخت کردیم، ما الآن و با یک عزم ملی می شود به جام جهانی رفت. تیم ملی در شرایط موجود نیاز به یک عزم و وفاق ملی دارد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه ای بالا در بازیها شرکت کرده و نتایج مورد نظرشان را کسب کنند.

بزیک در پایان و در مورد عدم حضور رحمتی در تیم ملی و نگرانی اهالی فوتبال گفت: مهدی رحمتی گلر خیلی خوبی است و در این موضوع  هیچ شکی نیست، رحمتی در این چند ساله گلر شماره یک ایران بوده اما الان باید بدانیم که رحمتی در تیم ملی نیست و باید با همین شرایط به مصاف قطر برویم. کی روش تفکرات خودش را دارد، بودن رحمتی به تیم ملی خیلی کمک می کرد اما اینطوری نیست که اگر او نباشد تیم ملی ما متزلزل می شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.