سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای برگزاری هر چه باشکوهتر‌ مراسم سالگرد ارتحال‌ امام(ره) ؛

عملیات پاکسازی معابر و باز‌پیرانی فضای سبز منطقه 17

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 17 از اقدامات و برنامه‌های امور شهری و فضای سبز منطقه همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال‌ امام (ره) خبر داد.

صمدیان‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: همزمان با فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) همه روزه از هفتم اردیبهشت تا سوم خرداد ماه سال جاری حوزه فضای سبز منطقه تاکنون توانسته‌ است عملیات پاکسازی معابر و بازپیرایی‌ فضای محوطه حرم‌مطهر شامل (علف‌کشی بازپیرایی‌ فضای سبز و پاکسازی معابر پهنه و تسطیح‌) را به مساحت تقریبی سیصد و 50 هزار مترمربع اجرا نماید.
همچنین صمدیان‌ در ادامه اظهار امیدواری کرد و افزود: با تهیدات‌ و پیش‌بینیهای انجام شده حجم عملیات پاکسازی معابر و بازپیرایی‌ فضای سبز محوطه داخل حرم‌مطهر انتظار می‌رود تا متراژ پانصد متر مربع نیز ادامه داشته باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات اجرایی که توسط حوزه فضای سبز منطقه 17 در محوطه حرم مطهر‌ اجرا شده است، پاکسازی و هرس درختان به متراژ دویست و 50 هزار مترمربع و همچنین صد و 80 هزار مترمربع نظافت فضای سبز بوده که تاکنون در مرحله مقدماتی انجام شده و ما امیدواریم با توجه به زمان باقیمانده تا مراسم ایام سوگواری امام راحل‌ بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای زائران بوده و امکانات بیشتری را برای آنان فراهم کنیم./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.