سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی:

آرزویم ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا است

بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: آرزویم ایستادن بر سکوی مسابقات آسیایی شانگهای چین است.

مجتبی عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام تلاشم را برای مسابقات آسیایی شانگهای انجام می دهم تا روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی ادامه داد: با توجه به بودجه کم فدراسیون شمشیر بازی تمام امکانات لازم برای شمشیربازان فراهم شده تا کمبودی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی وجود نداشته باشد.

وی در مورد مسابقات جایزه بزرگ یونان افزود: هر ورزشکار در دوره ای افت و خیزهایی دارد قبول دارم که در مسابقات جایزه بزرگ یونان نتیجه ی خوبی کسب نکردم اما با توجه به اینکه مسابقات آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار است تمام تلاشم را خواهم کرد.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی تصریح کرد: تیم ملی شمشیر بازی هفته ی پایانی تمرینات را سپری می کند از زمان دعوت ملی پوشان به اردوی تیم ملی، هر هفته تمرینات منظم و خوبی داشتیم.

عابدینی خاطر نشان کرد: تنها دارنده ی سهمیه المپیک بعد از 38 سال هستم. 3 مدال در جام جهانی کسب کردم تمام تمرکزم بر روی مسابقات جهانی کره منعطف شده است به ایستادن بر روی سکوی قهرمانی فکر می کنم.

گفتنی است: ملی پوشان تیم ملی شمشیر بازی جمعه شب به مسابقات آسیایی شانگهای چین اعزام می شوند. رضا پیکرآرا نیز یکی از داوران بین المللی شمشیر بازی است که در این مسابقات قضاوت خواهد کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.