سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کانسپت گرن لوسو

نیروی پیشران این خودرو توسط یک موتور V12 تامین می شود که انتظار می رود با ظرفیت احتمالی 6 لیتر ، قدرت و گشتاروی معادل 544 اسب بخار و 750 نیوتن متر تولید بکند .

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،این کوپه ی لوکس حاصل همکاری مشترک ب ام و و استودیوی طراحی پینین فارینا است . کریم حبیب ، مدیر بخش طراحی ب ام و در بیانیه ای این خودرو را تفسیر پینین فارینا از هویت لوکس ب ام و خوانده است .

BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe

در نوک کاپوت با فرمی الهام گرفته شده از دماغه ی کوسه ،  ورودی های هوای دوقلو بسیار بزرگ و چراغ های LED خودنمایی می کنند . در نمای کناری نیز دریچه های تعبیه شده، شیب ملایم سقف به سمت انتها و رینگ های آلیاژی 21 اینچی بیش از هر چیز نگاه ها را به خود جذب می کند . نمای عقب نیز با چراغ های بلند و باریک ، خروجی های اگزوز ذوزنقه ای و تریم های مات آلومینیومی تزیین شده است .

ذوق طراحان به کابین نیز سرایت کرده است و آن ها با کمک پوشش های چرم ، چوب درختان کاج نیوزیلند و تریم های کرومی مشکی رنگ جلوه ای لوکس به آن بخشیده اند . فرمان اسپرت ، چراغ های LED برای روشنایی کابین ، پوشش چرم از پشم خالص ایتالیایی و صندلی های فوق العاده راحت از دیگر موارد قابل ذکر در کابین است .نیروی پیشران این خودرو توسط یک موتور V12 تامین می شود که انتظار می رود با ظرفیت احتمالی  6 لیتر ، قدرت و گشتاروی معادل 544 اسب بخار و 750 نیوتن متر تولید بکند .


برچسب ها: بازار ، خودرو ، موتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.