سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كلانتري 121 سليمانيه خبر داد:

کيف قاپي که به آخر خط رسيد

سرهنگ عظيمي از دستگيري کيف قاپ موتور سواري که در محدوده خيابان پيروزي کيف قاپي مي کرد خبر داد و گفت:متهم در بازجويي ها به 30 فقره اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ عليرضا عظيمي رييس کلانتري121 سليمانيه از دستگيري سارق کيف قاپي که در محدوده خيابان پيروزي اقفدام به کيف قاپي مي کرد خبر داد و افزود:متهم در بازجويي هاي پليسي به 30 فقره سرقت خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:عصر روز گذشته ماموران اين يگان هنگام گشتزني در خيابان پيروزي، بودند که ناگهان مرد جواني درحاليکه مضطرب و نگران به نظر مي رسيد به ماموران نزديک شد و ضمن معرفي خود به نام عليرضا به ماموران اعلام داشت:"نوجوان موتورسواري به بنده نزديك شده و گوشي را جهت مكالمه از من گرفت بعد از گرفتن گوشي گاز اشك آور به چشمان من زده و متواري شد".
 
به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن اطميان از صحت گفته هاي وي پس از گرفتن مشخصات ظاهري فرد سارق موضوع را از طريق مرکز پيام به تمام واحد هاي گشتي اطلاع داده و عمليات جستجوي کوچه به کوچه را براي يافتن سارق موبايل قاپ از سرگرفتند.
 
هنوز چند دقيقه ايي از عمليات گشت زني ماموران نگذشته بود که ماموران متوجه فرد سارق که بيهوده در موقعيت پرسه مي زد شده و براي دستگيري وي وارد عمل شدند.
 
سرهنگ عظيمي ادامه داد:موتورسوار نوجوان به محض ديدن ماموران به سرعت از محل متواري شده و به جاي انجام دستور پليس براي توقف بر سرعت خود افزوده و سعي کرد با ويراژ و حرکات مارپيچ از دست قانون بگريزد، اما تحت تعقيب ماموران قرار گرفته و مدتي بعد در يکي از خيابان هاي فرعي محله پيروزي متوقف و دستگير شد.
 
عظيمي افزود:متهم که "احسان" نام داشت پس از بازداشت به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن به جرم خود  اعتراف کرده و اعلام داشت:ضمن پرسه زني با موتورسيکلت طعمه هاي خود را انتخاب و در فرصتب مناسب اقدام به سرقت کيف و موبايل مي کند.
 
کلانتر 121 اضافه کرد:با وجود اعتراف متهم، تحقيقات ادامه يافت تا اينکه در استعلام از سيستم فايلرپرو  آگاهي چهره متهم به عنوان کيف قاپ سابقه دار شناسايي شده و بازجويي ها وارد مرحله جديد شد.
 
سرگرد عليرضا عظيمي در پايان خاطرنشان کرد: اين مرحله از تحقيقات، متهم به جرايم ديگرش نيز اعتراف کرده و به 30 فقره کيف قاپي اقرار کرد که بر اين اساس براي تحقيقات بيشتر به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد. /ل
 
 

برچسب ها: کیف ، قاپ ، دستگیر ، بازجویی ، اعتراف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.