سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شرکت در انتخابات آینده وظیفه همگانی

آیت ا... نوری همدانی شرکت در انتخابات آینده را وظیفه همگانی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی امروز در دیدار معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه، با اشاره به حماسه سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای خلق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات/ وظیفه همگانی است.

آیت ا... نوری همدانی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان نظام اسلامی باشند، تقویت نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود : نخبگان در این جهت نقش موثر و بسزایی دارند .

وی با اشاره به اینکه هدایت و حکومت مسئله ای است که جنبه الهی دارد افزود: اسلام، اندیشه سکولار را قبول ندارد بنابراین با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، باید توجه ویژه ای به علوم انسانی شود تا مکتب قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه گسترش یابد.

آیت ا...نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع بین المللی هم اشاره کرد و گفت : آنچه امروز در سوریه می بینید جنگ بین اسلام و کفر است که این مسئله در دیگر کشورها مانند عراق و عربستان هم به چشم می خورد.

نسخه چاپيارسال به دوستان

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد هم در ابتدای این دیدار با گزاشی از فعالیت های این مرکز گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند./س

برچسب ها: قم ، شرکت ، انتخابات ، وظیفه ، همگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.