سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد؛

ایجاد معاونت طب سنتی ایرانی -اسلامی در وزارت بهداشت

با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور در کارگروه احیا و توسعه نظام طب سنتی، معاونت طب سنتی ایرانی -اسلامی در وزارت بهداشت ایجاد می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه احیا و توسعه نظام طب سنتی به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز است به استناد تبصره(3) ماده(57) قانون برنامه پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران –مصوب 1389- برای ایجاد معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی اقدام کند. معاون طب سنتی ایرانی-اسلامی قائم مقام وزیر در امور طب سنتی ایرانی- اسلامی است.

همچنین کارگروه یاد شده به شورای عالی سیاستگذاری طب سنتی ایرانی- اسلامی تغییر نام و دبیرخانه آن در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(معاونت طب سنتی ایرانی- اسلامی) است.
بر این اساس، دولت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مجاز کرده است، برای ایجاد و راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی طب سنتی ایرانی- اسلامی اقدام کند.

همچنین، دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور اجرای تصمیمات مربوط مطابق برنامه زمان‌بندی شده اقدام و نتیجه را هر سه ماه یکبار به دبیرخانه شورا گزارش کنند.

این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.