سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد :

عضویت 53 هزار نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر عضو در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کریم زارع ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله نوری همدانی گفت: در حال حاضر 53 هزار نفر عضو این باشگاه هستند.
وی افزود: در گذشته شرط سنی 30 و 35 سال برای اعضا وجود داشت که این شرط را برداشتیم چراکه عقیده داریم نخبگان هر جامعه‌ای در سنین مختلف هستند و علاوه بر این هر شخصی در هر سنی می‌تواند افکار و اندیشه‌های جوان داشته باشد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این باشگاه دارای 242 شعبه در سراسر کشور است، گفت: این شعبه‌ها در استان‌ها و شهرهای مختلف به جذب و آموزش پژوهشگران و نخبگان می‌پردازند.
وی ادامه داد: از جمله راهکارهایی که برای ارتقای کیفی برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد ارتباط با علما و مراجع تقلید است چراکه این بزرگواران بر اساس اسلام و قرآن رهنمودهایی را ارائه می‌دهند.
زارع با اشاره به ارتباط باشگاه با گروه‌های نخبه در سراسر جهان گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درصدد گسترش این ارتباطات است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی 11 قطب علمی این مرکز در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امضای تفاهمنامه با مراکز علمی و پژوهشی کشور، ثبت 140 طرح پژوهشی و سه هزار اختراع از جمله فعالیت‌های باشگاه طی سال گذشته بود ‌است.
وی ادامه داد: اخیراً نیز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 12 مورد دستاورد و اختراع جدید و پیشرفته اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد رونمایی شد./ب
برچسب ها: قم ، پژوهشگران ، جوان ، نخبگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.