سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن اسبق فینیکس جدی ترین گزینه نیمکت تیم؛

تیم حدادی به دنبال سرمربی جدید

تیم بسکتبال فینیکس سانز که حامد حدادی سنتر ملی پوش ایران را هم در اختیار دارد در حال بررسی گزینه های مختلف برای هدایت تیم در فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ تیم فینیکس سانز با ارائه پیشنهاد به چند مربی ظرف یک یا دو هفته آینده در مورد وضعیت سرمربیگری تیم برای فصل بعد به نتیجه می رسد. مهمترین گزینه فینیکس که حامد حدادی را نیز در اختیار دارد، "جف هورناسک" بازیکن اسبق این تیم است که در حال حاضر به عنوان کمک مربی در تیم یوتا جاز حضور دارد.

مسئولان فینیکس اواخر هفته قبل با این مربی 50 ساله دیدار کردند و به نظر می رسد وی که شش سال اول از 14 فصل بازی در ان بی ای را در این تیم گذراند، بهترین گزینه موجود با توجه به سیاستهای جوان کردن تیم باشد.

مسئولان سانز همچنین با بیکرستف کمک مربی هیوستون هم دیدار کرده و از تیم لیکرز برای مذاکره با استیو کلیفورد کمک مربی این تیم اجازه گرفتند. کلیفورد گزینه سرمربیگری تیمهای میلواکی و بابکتز نیز به شمار می رود.

تیم فینیکس فصل را با هدایت لیندسی هانتر مربی موقت این تیم به پایان برد که صحبتهایی هم با این مربی برای هدایت فصل بعد انجام شده است./مح
برچسب ها: حدادی ، فینیکس ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.