سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

اجرای 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای چهار هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید اکبر عدنانی ظهر امروز در نشست با مددجویان دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر آنها از اساسی‌ترین وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: کمیته امداد یک نهاد تأثیرگذار در سطح جامعه است و افزایش سطح کیفیت فعالیت‌های کمیته امداد مورد تأکید مسئولان ارشد این نهاد قرار دارد و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش از اولویت‌های اساسی این نهاد در سراسر کشور است و در دشتستان نیز با ارائه تسهیلات خوداشتغالی در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده است.

این مسئول تصریح کرد: آموزش‌های تخصصی اشتغال برای مددجویان در دشتستان در سال جاری با کیفیت مطلوب برگزار شده و این امر در هدفمند کردن طرح‌های اشتغالزایی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: از مسائل مهمی که کمیته امداد در سال‌های اخیر به آن توجه دارد، ایجاد طرح و بستر احیای خانواده‌ها و اشتغال و خودکفایی است.

عدنانی از اجرای 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش کمیته امداد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی طی دو سال اخر بیش از 4 هزار طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان اجرایی شده و این امر در خودکفا کردن مددجویان بسیار اثربخش است.

این مسئول گفت: خدمات متنوع دیگری نیز توسط این نهاد انجام شده و برای توانمندسازی خانوارها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از ارائه 590 مورد خدمات مشاوره و راهنمایی برای خانواده‌های تحت حمایت شهرستان دشتستان خبر داد.

وی متذکر شد: کمیته امداد این مدیریت در راستای خدمات حمایتی با بهره‌گیری از مشاورین مجرب خدمات مشاوره و راهنمائی را به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌کند.

عدنانی در پایان اذعان داشت: باید در راستای بهبود وضعیت مددجویان و خودکفا کردن آنها نهایت تلاش و فعالیت را داشته باشیم.
برچسب ها: اشتغال ، دشتستان ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.