سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

یادمان شهدای گمنام کوه خضر قم به بهره‌برداری رسید

یادمان 14 شهید گمنام قم در جوار کوه خضر نبی با حضور پيريايي استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، از تلاش مجموعه هاي دست اندركار ساخت اين يادمان قدرداني كرد.
وی با بیان این که چند ماه پیش و در جريان بازديد از اين مكان معنوي، وعده‌ای در خصوص اتمام ساخت یادمان 14 شهید گمنام به خاک سپرده شده در جوار کوه خضر نبی داده و به آن عمل شد تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی برای شکل گیری یک فضای معنوی در استان مقدس قم است.
استاندار قم افزود: باید به فکر ساخت المان‌هایی متناسب با ویژگی ها و ظرفيت هاي ديني و معنوي شهر قم در بخش‌ها و نقاط مختلف شهر باشیم.
پيريايي يادآور شد: ساخت موزه دفاع مقدس و توسعه فضاي پیرامون یادمان شهدای گمنام جوار کوه خضر نبي، کارکرد مهمی در عرصه عمران و فرهنگ حماسه ایجاد می‌کند و باید مورد توجه قرار گیرد.
وي در ادامه با اشاره به حماسه فتح خرمشهر، آزادسازی خرمشهر را از الطاف الهی ياد كرد و اظهار داشت: اگر برای خدا گام برداریم و دین خدا را یاری کنیم، خداوند نیز به ما نصرت اعطا خواهد كرد. /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.