سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار تصاویر غیر اخلاقی دختر جوان با هدف کلاهبرداری

رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار تصاویر غير اخلاقي در اينترنت خبرداد و گفت : متهم انگيزه خود را از اين كار اغفال دختران جوان و كلاهبرداري از آنها عنوان كرده است .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رجبلی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی فردي را كه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل مي كرد شناسایی کرده و موضوع را براي رسيدگي به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  
وی در تشریح این خبر اذعان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذكور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانمها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه هاي خود را دارد.  
رییس پلیس فتا استان گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی ، نهایتاً متهم شناسایی و پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را كلاهبرداري و اخاذي از آنها عنوان کرد.  
سرهنگ رجبلی در خاتمه به آن دسته از مديران وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي اخلاق و عفت عمومي جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پليس با اين گونه هنجارشكنان برخورد جدي، قاطع و قانوني خواهد بود./ز 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.