سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

مستند سازی تثبیت مالکیت،موجب کاهش نزاع ها و درگیری ها می شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر خود به خراسان شمالی گفت:مستند سازی تثبیت مالکیت،موجب کاهش نزاع ها و درگیری ها می شود

به گزارش خبرنگار اشگاه خبرنگاران بجنورد، تویسرکانی با بیان این مطلب افزود:ثبت رسمی یکی از ضرورت های جامعه نوین است و تلاش ما باید براین باشد که روز به روز کارهایمان را ارتقا داده و زمینه های آسایش و راحتی مردم را فراهم کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در استان خاطر نشان کرد:خوشبختانه این استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و در سایه همکاری با سایر ادارات و استفاده از رهنمودهای روحانیون معظم و استقبال عمومی مردم جایگاه خود را ارتقاء خواهد داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت:صدور سند رسمی برای اراضی دولتی و ملی یکی از مباحث مهم در حفظ حقوق بیت المال است که در استان ما برای 98 درصد این اراضی اسناد رسمی صادر شده است .

احمد کیخسروی خاطرنشان کرد:اجرای طرح کاداستر فایده های اساسی و ریشه ای برای جامعه دارد و در استان ما نیز به همت مجموعه ثبت استان به صورت صد در صد انجام شده است.

وی با تاکید بر نقش تعامل بین نهادها برای دسترسی سریعتر به اهداف تعیین شده در سازمان ها اظهار داشت:ارتباط دو سویه و مستمر میان ادارات ثبت اسناد و دادگستری باعث افزایش سرعت و دقت در کارها شده و در دفاتر اسناد رسمی نیز پس از اتمام معامله در همان لحظه مالکیت جدید ثبت می شود./س

برچسب ها: کاهش ، نزاع ، درگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.