سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل آموزش و پرورش استان همدان ؛

همدان در تاسيس مدارس قرآني پيشتاز است

مديركل آموزش و پرورش همدان گفت: همدان با تاسيس 19 مدرسه قرآني برنامه اي و 300 مدرسه فوق برنامه اي از استان هاي پيشتاز در اين زمينه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  عباس حسني محتشم در نشست شوراي معاونان با بيان اينكه استان همدان در زمينه راه اندازي مدارس قرآني برنامه اي و فوق برنامه اي ورود جدي داشته است افزود: همه شاخص هاي مثبت در برپايي اين مدارس در نظر گرفته شده است.
 
 وي اضافه كرد: در حال حاضر 19 مدرسه قرآني برنامه اي در 14 منطقه از استان همدان با 97 كلاس و دو هزار و 516 دانش آموز دختر و پسر فعال است.
 
 وي با بيان اينكه از مجموع 97 كلاس قرآني برنامه اي در حال حاضر 30 كلاس درس هوشمند شده است گفت: برگزاري چندين مرحله كارگاه هاي آموزشي براي 175 پرسنل 19 مدرسه ويژه قرآني از جمله برنامه هاي آموزش و پرورش همدان است.
 
 حسني محتشم افزود: براي انتخاب و انتصاب مديران اين مدارس با 60 نفر مدير مصاحبه شده كه از بين آنها 19 مدير برگزيده انتخاب و با هماهنگي اداره كل نوسازي و تجهيز مدارس استان 19 مدرسه قرآني برنامه اي به ميز ، نيمكت و فرش سجاده اي تجهيز شدند.
 
 معاون فرهنگي و پرورشي آموزش و پرورش همدان نيز گفت: توجه به نماز در مدارس از اولين اولويت هاي پرورشي اعلام شده است و تاكنون نشست ها و همايش ها ي گوناگوني در اين زمينه اجرا شده است.
 
 ˈحسن مظاهريˈ افزود: 104 مربي قرآن سال گذشته در آموزش و پرورش جذب شدند كه اكثريت آنان نيروهاي كيفي هستند.
 
وي اظهار داشت: برگزاري مسابقات قرآني در مقاطع مختلف ، پيگيري طرح ملي نهضت حفظ قرآن، برگزاري 50 محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان و توانمند سازي مربيان در زمينه نماز و قرآن از جمله برنامه هاي آموزش و پرورش در سال گذشته است./ل
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، همدان ، مدارس ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.